موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - نعيمه نظام دوست - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - كميسيون اجتماعي - مستمري بگيران - جودوي قهرماني جهان - كلانشهر كرمانشاه - فيلم فصل فراموشي فريبا - صادق آملي لاريجاني - سامانه ضد تگرگ - فاز دوم هدفمندي يارانه ها - ديپلمه هاي نظري - قطعات كامپيوتر - سيدمجيد حسيني - شركت شهرك هاي صنعتي البرز - شادي مردم ايران - روسكومنادزور - سريعترين خودروها

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 16:052021-09-27اقتصادي

قیمت بلیت بازگشت زائران اربعین اعلام شد


اتوبوس ها در مرز مهران در پایانه مرزی و در پایگاه شهید سلیمانی هستند و اولویت اول 6 استان هستند؛ قیمت ها مانند سال 98 و بنا به وسیله نقلیه و مسیر متفاوت است.

- قیمت بلیت برگشت زائران 3 میلیون و 200 هزار تومان و برای مشهد 4 میلیون و 200 هزار تومان در نظر گرفته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، حسن خوش خو مسئول فرودگاه در رابطه با بازگشت زائران از کربلا گفت: در رابطه با پرواز اربعین بازده زمانی 28 شهریور تا 10 مهر ماه در نظر گرفته شده است از بعد از ظهر امروز شاهد ترافیک بازگشت هستیم به طور میانگین فعلا 45 پرواز در نظر گرفته شده که می تواند افزایش پیدا کند، پیش بینی پروازهای فوق العاده نیز داریم.

در مجموع چیزی که آمار واقعی داریم این است که 25 هزار مسافر بلیت رفت و برگشت را تهیه کردند و برای بازگشت 45 هزار نفر نیز برنامه داریم در رابطه با قیمت بلیت 3 میلیون و 200 هزار تومان در نظر گرفته شده و برای مشهد 4 میلیون و 200 هزار تومان برای برگشت در نظر گرفته شده است.

خوشخو در ادامه گفت: برخی مشکلاتی در رابطه با تهیه بلیت داشتند که از طریق نهادهای مربوط کمیته ای برای رسیدگی ایجاد شد که با مواردی از تخلفات نیز برخورد کرده ایم.

او گفت: در رابطه با بلیت برگشت توصیه این است که افراد برنامه داشته باشنند افراد می توانند بلیت را حتی از ایران به صورت آنلاین ته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت بلیت بازگشت زائران اربعین اعلام شد

قیمت بلیت بازگشت زائران اربعین اعلام شد