مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 15:552021-09-27سياسي

ایثارگری همچنان در خون و جان ایرانی ها جاری است


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ایثارگری همچنان در خون و جان ایرانی ها جاری است و شجاعت شیر زنان و شیر مردان بختیاری همواره زبانزد بوده است.

- ، امیرحسین قاضی زاده هاشمی عصر امروز دوشنبه با حضور در مراسم تکریم شهید علی لندی نوجوان فداکار ایذه ای با بیان اینکه سرزمین ما پر از این شیر بچه هاست که نوجوانان و جوانان دیگر باید الگو بگیرند، اظهار کرد: اقدام فوق العاده ای که شهید علی لندی نوجوان 15 ساله انجام داد بار دیگر خاطره فداکاری ها، جان فشانی ها و ایثارگری های نوجوانان را در دوران دفاع مقدس برای ما زنده کرد و نشان داد که نسل امروز انقلاب اسلامی نیز دست کمی از نسل اول ندارد.

وی با اشاره به اینکه ایثارگری همچنان در خون و جان ایرانی ها جاری است، ادامه داد: شجاعت شیر زنان و شیر مردان بختیاری همواره زبانزد بوده است و تربیت چنین نوجوانی در بین این عزیزان دور از انتظار نبود.

قاضی زاده هاشمی افزود: پس از این اتفاق ، خانواده های شهرام محمدی کارگر ایذه ای که بر اثر یک حادثه انفجاری در تأسیسات شرکت پتروشیمی مارون و خانواده ستوان دوم ایمان موسوی که به هنگام مأموریت دریایی توسط پاسگاه مرزی دریایی صَلَخ هرمزگان به وسیله قاچاقچیان به شهادت رسیدند خواستار تأیید پرونده های شهادت فرزندانشان بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایثارگری همچنان در خون و جان ایرانی ها جاری است

ایثارگری همچنان در خون و جان ایرانی ها جاری است