مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 15:352021-09-27سياسي

ادعای آمریکا برای دسترسی آژانس بین المللی انرژی اتمی به تسای کرج


چنانچه ایران مانع شود، ما در چند روز آینده با سایر اعضای شورای حکام مشورت کرده و به این اقدام تهران پاسخی مناسب خواهیم داد.

- این بیانیه می افزاید: چنانچه ایران مانع شود، ما در چند روز آینده با سایر اعضای شورای حکام مشورت کرده و به این اقدام تهران پاسخی مناسب خواهیم داد.

دولت آمریکا روز دوشنبه در بیانیه ای ادعا کرد که ایران باید بر اساس توافقات صورت گرفته هر چه سریعتر به آژانس بین المللی انرژی اتمی اجازه نصب دوربین در کارگاه ساخت قطعات سانتریفیوژ تسای کرج را بدهد یا منتظر اقدام دیپلماتیک از سوی شورای حکام باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز دوشنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری رویتر، آمریکا در این بیانیه اعلام کرد: ما از ایران می خواهیم هر چه سریعتر اجازه دسترسی به آژانس بین المللی انرژی اتمی را فراهم کند.

این بیانیه می افزاید: چنانچه ایران مانع شود، ما در چند روز آینده با سایر اعضای شورای حکام مشورت کرده و به این اقدام تهران پاسخی مناسب خواهیم داد.

گفتنی است آژانس بین المللی انرژی اتمی نیز در بیانیه ای اعلام کرده است جمهوری اسلامی ایران اجازه سرویس تجهیزات نظارتی آژانس در تمامی مکان های ضروری به جز مجتمع تسای کرج را داده است که این مساله بر خلاف توافقی است که اخیرا میان ایران و این نهاد بین المللی صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای آمریکا برای دسترسی آژانس بین المللی انرژی اتمی به تسای کرج

ادعای آمریکا برای دسترسی آژانس بین المللی انرژی اتمی به تسای کرج