مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 15:252021-09-27سياسي

وزیر کشور: زوار با تست مثبت کرونا قرنطینه می شوند


طبق برنامه، کسانی که تست پی سی آر آنها منفی باشد، به فوریت وارد کشور می شوند و تست پی سی آر آنهایی که مثبت باشد به شکل مجزا در قرنطینه موقت قرار گرفته و سپس به شهر خودشان برگشت داده می شوند.

- وزیر کشور گفت: زواری که تست کرونای آنها منفی باشد به فوریت وارد کشور می شوند اما افرادی که تست پی سی آر آنها مثبت شود پس از قرنطینه موقت به شهرهایشان برگشت داده می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی هم زمان با روز اربعین حسینی ضمن عرض تسلیت این روز معنوی به همه عاشقان و دلدادگان حسینی، گفت: همه مقدمات و زمینه ها برای بازگشت زائرین حسینی فراهم شده است.

وزیر کشور ادامه داد: همه کمیته های ذیربط آمادگی لازم برای پذیرش زوار حسینی را دارند و تصمیمات لازم برای رفاه حال زوار عزیزمان که در مرحله برگشت قرار دارند؛ اتخاذ شده است.

وحیدی اضافه کرد: یکی از موضوعات مطرح شده در جلسه ستاد مرکزی اربعین، مساله بهداشت بود که در این خصوص مقرر شد تا با تست های فوری این مساله مدیریت شود.

وی تصریح کرد: طبق برنامه، کسانی که تست پی سی آر آنها منفی باشد، به فوریت وارد کشور می شوند و تست پی سی آر آنهایی که مثبت باشد به شکل مجزا در قرنطینه موقت قرار گرفته و سپس به شهر خودشان برگشت داده می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: زوار با تست مثبت کرونا قرنطینه می شوند

وزیر کشور: زوار با تست مثبت کرونا قرنطینه می شوند