مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 14:502021-09-27بين الملل

فیصل مقداد: اشغالگری ترکیه و آمریکا در سوریه، باید بدون قید و شرط پایان یابد


وزیر خارجه سوریه در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت که ترکیه و آمریکا باید به اشغالگری اراضی سوریه و چپاول منابع آن پایان دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، فیصل مقداد وزیر خارجه به عنوان ابزاری برای هدف قرار دادن سیاسی سایر کشورها استفاده کردند.

وی تأکید کرد، این کشورها برخی از کشورها را متهم به ایجاد ویروس کرونا کردند و بدتر از آن، تداوم تحریمهای اقتصادی ظالمانه علیه کشورها و ملتهایی است که همسو با این کشورها نیستند .

وزیر خارجه سوریه ادامه داد: سوریه یکی از کشورهایی بود که بیشترین آسیب را از جنایات تروریستی تحمل کرد که با حمایت نظامی، مالی و رسانه ای کشورهایی صورت گرفت؛ [کشورهایی] که در حمایت از تروریسم، شهره هستند .

وی خاطر نشان کرد، ملت سوریه نه تنها از خود، ملت و تمدن خود در مبارزه با تروریسم دفاع کرد، بلکه مدافع تمامی بشریت بوده است.

مقداد افزود: به کسانی که هنوز بر روی تروریسم حساب باز کرده اند و از آن بهره برداری می کنند، می گوییم که محاسباتشان اشتباه و نابودگر است؛ زیرا این تروریسم به این افراد باز خواهد گشت .

وزیر خارجه سوریه تصریح کرد: هیچ تجاوز یا فشار خارجی مانع از آن نخواهد شد که از پاکسازی اراضی سوریه از لوث سوریه، گسترش حاکمیت و بازگردان ثبات به کشور منصرف شویم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیصل مقداد: اشغالگری ترکیه و آمریکا در سوریه، باید بدون قید و شرط پایان یابد

فیصل مقداد: اشغالگری ترکیه و آمریکا در سوریه، باید بدون قید و شرط پایان یابد