مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 14:352021-09-27سياسي

تمهیدات لازم در مرزهای شلمچه و چذابه از سوی «آجا» برقرار شد


معاون عملیات نیروی زمینی ارتش گفت: تمهیدات لازم در مرزهای شلمچه و چذابه توسط ارتش مهیا است تا زائران در سلامت کامل وارد کشور شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، استقرار یک فروند بالگرد اورژانس هوایی بخشی از امکاناتی است که یگان های ارتش جمهوری اسلامی ایران جهت تسهیل در بازگشت زائران در مرزهای شلمچه و چذابه برقرار کرده است.

معاون عملیات نزاجا عنوان کرد: یگان های مناطق غرب و جنوب غرب ارتش با تمام توان در خدمت زائران امام حسین (ع) هستند تا در سلامت کامل به میهن اسلامی برگردند.

امیر آریانفر افزود: یک فروند بالگرد 214 با قابلیت اورژانس هوایی از پایگاه هوانیروز مسجد سلیمان با ظرفیت تیم مجرب پزشکی در مناطق مرزی مستقر است که چنانچه لازم شد بلافاصله ماموریت خود را انجام دهد.

وی گفت: نیروی زمینی ارتش در صورت نیاز این آمادگی را دارد که ظرف روزهای آینده با برپایی بیمارستان صحرایی نسبت به ارائه خدمات پزشکی در مرزهای شلمچه و چذابه اقدام کند.

معاون عملیات نیروی زمینی ارتش به برپایی ایستگاه تشخیص سریع بیماری کرونا در مرزهای شلمچه و چذابه اشاره و تصریح کرد: مهمترین موضوع برای روزهای برگشت برپایی ایستگاه تشخیص کرونا سریع است و امروز تیم های پزشکی مجرب نیروی زمینی ارتش با برپایی این نوع ایستگاه ها در حوزه سلامت زائران گام بلندی را برداشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات لازم در مرزهای شلمچه و چذابه از سوی «آجا» برقرار شد

تمهیدات لازم در مرزهای شلمچه و چذابه از سوی «آجا» برقرار شد