مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 13:552021-09-27اقتصادي

آزادی 40 زندانی غیر عمد به مناسبت اربعین حسینی در آذربایجان شرقی


مدیر ستاد دیه استان از آزادی 40 زندانی غیرعمد به مناسبت اربعین حسینی خبر داد و گفت: برای آزادی این تعداد یک میلیارد تومان به صورت بلاعوض و 300 میلیون تومان به صورت تسهیلات اعطا شده است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر ستاد دیه استان از آزادی 40 زندانی غیرعمد به مناسبت اربعین حسینی خبر داد و گفت: برای آزادی این تعداد یک میلیارد تومان به صورت بلاعوض و 300 میلیون تومان به صورت تسهیلات اعطا شده است.

رسول تقی پور اظهار کرد: از ابتدای سال جاری 247 نفر از زندان های استان آزاد شدند که هشت نفر از این تعداد زن بودند و مبلغ 7 میلیارد و 500 میلیون تومان به صورت کمک ویژه (بلاعوض) و مبلغ 3 میلیارد و 300 میلیون تومان نیز به صورت تسهیلات بدون کارمزد اعطا شده است.

وی گفت :در حال حاضر تعداد 414 نفر از زندانیان غیر عمد در زندان های استان تحمل حبس می کنند که مبلغ کل بدهی این تعداد 220 میلیارد تومان است، اما در صورت تأمین 20 میلیارد تومان مقدمات آزادی این زندانیان فراهم می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی ستاد دیه آذربایجان شرقی، وی افزود: از ابتدای محرم تا اربعین حسینی بیش از 10 هیأت حسینی و همچنین بیش از 20 نفر از عزاداران حسینی از بابت خیرات محرم و اربعین جهت آزادی زندانیان غیرعمد کمک کردند که اخیراً هیأت روضه العباس تبریز با تصمیم هیأت امنا و برگزار نکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 40 زندانی غیر عمد به مناسبت اربعین حسینی در آذربایجان شرقی

آزادی 40 زندانی غیر عمد به مناسبت اربعین حسینی در آذربایجان شرقی