مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 13:102021-09-27سياسي

رفع مشکلات استان نیازمند مدیریت منابع و فعال شدن ظرفیتها است


نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد باید منابع را مدیریت کرد و ظرفیت ها فعال شوند تا بتوان بر مشکلات غلبه کرد.

- ، حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی ظهر دوشنبه در دیدار استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد افزود: در استان های دیگر منابع و معادن کمتری وجود دارد، اما با همان اندک ها از اشتغال و تولید بیشتری برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه خدمت به این مردم خدمت به اسلام است، گفت: با مدیریت صحیح می توان منابع اندک را افزایش داد، اما برخی ها با سو مدیریت سرمایه های عظیم این خطه را از بین می برند.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: باید تلاش کنیم با انتخاب مدیران انقلابی و کارآمد و متخصص به توسعه استان کمک کنیم.

وی با بیان اینکه نماینده باید با شناخت و اشرافی که از ظرفیت های این استان وجود دارد، زمینه توسعه و پیشرفت و خدمت به مردم فراهم شود، گفت: از حسین کلانتری که در ایام سخت کرونایی و زلزله سی سخت و فشارهای اقتصادی تا لحظه آخر با تلاش و جدیت خدمت کرد قدردانی می کنیم چرا که همیشه به دنبال رفع مشکلات استان بودند.

حجت الاسلام حسینی اظهار داشت: استان کهگیلویه و بویراجمد ظرفیت های بسیار بالایی دارد و با تکیه بر این ظرفیت ها می توان آینده خوبی را برای استان رقم زد و با تکمیل بسیاری از طرح ها و زیرساخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات استان نیازمند مدیریت منابع و فعال شدن ظرفیتها است

رفع مشکلات استان نیازمند مدیریت منابع و فعال شدن ظرفیتها است