مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 12:352021-09-27بين الملل

افزایش درگیری ها در شمال سوریه


حملات ارتش سوریه و جنگنده های روسی علیه تروریست های تحت حمایت ترکیه از یک سو و حملات ارتش ترکیه از سوی دیگر علیه شبه نظامیان کُرد، شدت درگیری ها را در شمال سوریه افزایش داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شمال شدند و تروریست ها امروز در پاسخ به این حملات، به مواضع ارتش سوریه و شبه نظامیان نیروهای دموکراتیک سوریه (قسد) حمله کردند.

منطقه عفرین در اسفند ما 1396 در عملیات موسوم به شاخه زیتون به اشغال ارتش ترکیه و تروریست های همسو با آنکارا از جمله ارتش آزاد در آمد.

روزنامه الوطن سوریه نیز به نقل از مرکز هماهنگی روسیه نوشت که تروریست ها در یک هفته گذشته 23 بار علیه مواضع ارتش سوریه حمله کرده اند، 14 بار در ادلب، سه بار در لاذقیه، چهار بار در حماه و دو حمله در استان حلب صورت گرفته است.

از سوی دیگر جنگنده ها و پهپادهای ارتش ترکیه نیز مواضع کُردهای سوریه را در چندین منطقه بمباران کردند.

مناطق شیراوا ، صوغانکی ، میاسا ، قنیطره و برج قاص در عفرین آماج حملات ترکیه بود، کُردهای سوریه در منطقه الباب و محور المنبج نیز هدف حملات ترکیه قرار گرفتند.

به گفته منابع نظامی، یک جنگنده روسی نیز موضع تروریست های ارتش آزاد را در شرق منطقه رأس العین در استان الحسکه را بمباران کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش درگیری ها در شمال سوریه

افزایش درگیری ها در شمال سوریه