مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 11:552021-09-27سياسي

ایستادگی در برابر فساد ویژگی جامعه عقلانی است


همدان _ نماینده ولی فقیه در همدان گفت: جامعه عاقل، فسادستیز می شود و علیه فساد قیام و ایستادگی خواهد کرد.

- ، آیت الله حبیب الله شعبانی، ظهر امروز در مراسم تجمع جاماندگان اربعین، با بیان اینکه اهل بیت (ع) راه رسیدن به خودشان را آسان کرده اند، اظهار داشت: افرادی که فکر می کنند جز جامانده ها هستند، باید بدانند که آنچه برای اهل بیت مهم است، نیت افراد می باشد.

وی افزود: اگر نیتتان حضور در کربلا بوده، ثواب اعمال شما هیچ تفاوتی با کسی که در حال حاضر در کربلا است ندارد، چرا که طرف حساب ما، خودش نیت و باطن ما را به خوبی می داند.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه اگر تمایل درونی شما به سمت کربلا است، شما هم زائر امام حسین (ع) خواهید بود، گفت: اگر این تفکر را باور داشته باشید، دیگر جامانده بودن معنا ندارد.

وی یکی از نشانه های مؤمن را قرائت زیارت اربعین خواند و یادآور شد: هر کسی در هر جای عالم اگر دلش با امام حسین (ع) باشد، باید بداند که در کربلا حضور دارد و دیگر مهم نیست جسمش کجا است.

نماینده ولی فقیه در همدان با تاکید بر اینکه امروز بودن در مسیر امام حسین (ع) و عمل به توصیه های ایشان مهم است، خاطرنشان کرد: در ابتدای زیارت اربعین صفات حضرت اباعبدالله (ع) مطرح می شود، که از جمله آن باید به مظلومِ شهید و انتخاب شده پروردگار اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستادگی در برابر فساد ویژگی جامعه عقلانی است

ایستادگی در برابر فساد ویژگی جامعه عقلانی است