مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 11:552021-09-27اقتصادي

آغاز تعمیرات 40 واحد نیروگاهی برای تامین برق تابستان 1401


به گزاش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از شرکت مدیریت شبکه برق ایران، مصطفی رجبی مشهدی اظهار داشت: با پیش بینی تمهیدات و برنامه ریزی انجام شده عملیات تعمیرات سالانه 40 واحد نیروگاهی با ظرفیت حدود 7 هزار مگاوات آغاز شده است که پس از خاتمه تعمیرات به .

- سخنگوی صنعت برق گفت: عملیات تعمیرات اساسی، نیمه اساسی و بازدید مسیر داغ 40 واحد نیروگاهی برای تامین برق تابستان 1401 از هم اکنون آغاز شد.

به گزاش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از شرکت مدیریت شبکه برق ایران، مصطفی رجبی مشهدی اظهار داشت: با پیش بینی تمهیدات و برنامه ریزی انجام شده عملیات تعمیرات سالانه 40 واحد نیروگاهی با ظرفیت حدود 7 هزار مگاوات آغاز شده است که پس از خاتمه تعمیرات به مدار تولید باز خواهند گشت.

وی ادامه داد: این اقدام با هدف آمادگی نیروگاه ها برای تولید برق در تابستان سال 1401 برنامه ریزی می شود.

سخنگوی صنعت برق خاطرنشان کرد: تعمیرات اساسی واحد های نیروگاهی هر ساله مطابق برنامه زمان بندی شده و متناسب با کاهش مصرف و افزایش ظرفیت ذخیره تولید صورت می پذیرد که با توجه به رشد مصرف امسال و کاهش ظرفیت تولید نیروگاه های برق آبی از نیمه دوم مهر آغاز می شد که با تمهیدات پیش بینی شده سه هفته زودتر آغاز شده تا در تابستان به لحاظ آمادگی نیروگاه های موجود مشکلی نداشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تعمیرات 40 واحد نیروگاهی برای تامین برق تابستان 1401

آغاز تعمیرات 40 واحد نیروگاهی برای تامین برق تابستان 1401