مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 11:402021-09-27سياسي

روایتی سوزناک از حال جاماندگان اربعین از دیار سلطان


در مراسم جاماندگان اربعین در صحن حضرت سلطان سید جلال الدین اشرف(ع) هرکسی در پی گوشه ای می گردد تا به امام حسین بگوید، دلمان به شوق پرچمت می آید سرمان به شوق قدمت می آید اربعین امسال چیه تکلیف من چند روزی است که بوی جدایی از حرمت می آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستانه اشرفیه، امام صادق (ع) می فرمایند کسی که به قصد زیارت امام حسین (ع) از منزلش خارج شود، خداوند بابت هر قدمی که برای زیارت حضرت اباعبدالله (ع) برمی دارد، یک حسنه بر او نوشته و یک سیئه از او دور می کند.

اربعین حسینی برای عاشقان سیدالشهدا(ع) از جایگاه ویژه ای برخوردار است و حضور کم نظیر و بعضاَ بی نظیر زائران از سرتاسر گیتی صحنه ای به نمایش می گذارد که حتی روز عاشورا حسینی نیز چنین عظمت و جلالی را تصور نتوان کرد.

اربعین حسینی برای عاشقان حضرتش از جایگاه ویژه ای برخوردار است و حضور کم نظیر و حتی بی نظیر زائران از سرتاسر گیتی صحنه ای به نمایش می گذارد که حتی روز عاشورا حسینی نیز چنین عظمت و جلالی را تصور نتوان کرد.

در سالیان گذشته همواره یک ماه مانده به اربعین مردم و جوانان آستانه ای خود را آماده حضور در کربلا و پیاده روی اربعین می کردند ولی حال دو سالی است که آن ویروس منحوس میان عاشقان سیدالشهدا دوری و فراق ایجاد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی سوزناک از حال جاماندگان اربعین از دیار سلطان

روایتی سوزناک از حال جاماندگان اربعین از دیار سلطان