مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 11:352021-09-27اقتصادي

14 فرودگاه کشور آماده استقبال از زائران حسینی


به گزاش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از شبکه خبر، سیاوش امیرمکری با بیان اینکه 14 فرودگاه کشور آماده استقبال از زائران حسینی هستند، اظهار داشت: - سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری گفت: 14 فرودگاه کشور آماده استقبال از زائران حسینی هستند.

به گزاش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از شبکه خبر، سیاوش امیرمکری با بیان اینکه 14 فرودگاه کشور آماده استقبال از زائران حسینی هستند، اظهار داشت: عملیات بازگشت زائران ایرانی تا دهم مهر ماه برگزار خواهد شد و در این عملیات 16 شرکت هواپیمایی ایرانی و یک شرکت خارجی، آمادگی دارند حدود 45 هزار زائر ایرانی را به 14 فرودگاه کشور بازگردانند.

سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری افزود: در عملیات رفت، حدود 73 هزار زائر از ایران به عراق منتقل شدند و با توجه به بازگشایی سه مرز شلمچه، مهران و چذابه برای بازگشت زائران، تاکنون بیش از 25 هزار زائر بلیت خود را برای بازگشت خریداری کرده اند، اما شرکت های هواپیمایی این آمادگی را دارند که تا سقف 45 هزار نفر و تا حدی که مسافران استقبال کنند بلیت عرضه کنند.

وی مبلغ بلیت های یکسره را بر اساس تصمیم مشترک سازمان هواپیمایی کشوری و انجمن صنفی شرکت های هواپیمایی برای فرودگاه های نیمه غربی کشور سه میلیون و 200 هزار تومان و برای فرودگاه های نیمه شرقی کشور 4 میلیون تومان اعل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 فرودگاه کشور آماده استقبال از زائران حسینی

14 فرودگاه کشور آماده استقبال از زائران حسینی