مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 11:252021-09-27اقتصادي

تعمیرات سالیانه 40 واحد نیروگاهی آغاز شد


مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران از آغاز عملیات تعمیرات اساسی، نیمه اساسی و بازدید مسیر داغ 40 واحد نیروگاهی خبر داد.

- مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران از آغاز عملیات تعمیرات اساسی، نیمه اساسی و بازدید مسیر داغ 40 واحد نیروگاهی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصطفی رجبی مشهدی - سخنگوی صنعت برق گفت: با پیش بینی تمهیدات و برنامه ریزی انجام شده عملیات تعمیرات سالیانه 40 واحد نیروگاهی با ظرفیت حدود 7000 مگاوات آغاز شده است که پس از خاتمه تعمیرات به مدار تولید باز خواهند گشت.

رجبی مشهدی ادامه داد: این اقدام با هدف آمادگی نیروگاه ها برای تولید برق در تابستان سال 1401 برنامه ریزی می شود.

تعمیرات اساسی واحدهای نیروگاهی هر ساله مطابق برنامه زمان بندی شده و متناسب با کاهش مصرف و افزایش ظرفیت ذخیره تولید صورت می پذیرد که با توجه به رشد مصرف امسال و کاهش ظرفیت تولید نیروگاه های برق آبی از نیمه دوم مهر آغاز گردد که با تمهیدات پیش بینی شده سه هفته زودتر آغاز گردید تا در تابستان به لحاظ آمادگی نیروگاه های موجود مشکلی نداشته باشیم.

مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت: از 40 واحد نیروگاهی 25 واحد نیروگاهی به ظرفیت 4855 مگاوات مطابق برنامه زمان بندی تعمیرات و 15 واحد نیروگاهی نیز به ظرفیت 2078 مگاوات جهت تعمیرات با هماهنگی قبلی از تاریخ 16 شهریور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعمیرات سالیانه 40 واحد نیروگاهی آغاز شد

تعمیرات سالیانه 40 واحد نیروگاهی آغاز شد