مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 11:202021-09-27اجتماعي

نامگذاری حداقل یک مکان آموزشی در هر استان به نام شهید علی لندی


سرپرست وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در هر استان حداقل یک مکان آموزشی یا تربیتی به نام شهید لندی نامگذاری خواهد شد، گفت: از همه ابزارها استفاده خواهیم کرد تا این الگو را به نسل جدید معرفی کنیم.

- نامگذاری حداقل یک مکان آموزشی در هر استان به نام شهید "علی لندی" ایسنا/خوزستان سرپرست وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در هر استان حداقل یک مکان آموزشی یا تربیتی به نام شهید لندی نامگذاری خواهد شد، گفت: از همه ابزارها استفاده خواهیم کرد تا این الگو را به نسل جدید معرفی کنیم.

علیرضا کاظمی امروز (5 مهر) با حضور در مسجد امام حسین (ع) ایذه به خانواده علی لندی نوجوان فداکار ایذه ای تسلیت گفت و اظهار کرد: خدا را شاکرم که در روز اربعین حسینی در استان ولایتی کشور، استان دلاورخیز و مردم ایذه که در سوگ یک قهرمان بزرگ نشسته اند، حضور دارم.

این توفیق امروز نصیب ما شد که در جمع خانواده شهید علی لندی حضور داریم.

استان خوزستان در تاریخ کشور تمدن ساز بوده است و امروز نیز در امتداد آن حماسه سازی ها، ما شاهد یک حماسه پر افتخار دیگر بودیم.

این اتفاق بسیار بزرگ رقم خورد و آن شجاعت و دلاوری یک تمدن بزرگ بود که یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس به ویژه شهدای دانش آموز را در دل ها زنده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامگذاری حداقل یک مکان آموزشی در هر استان به نام شهید علی لندی

نامگذاری حداقل یک مکان آموزشی در هر استان به نام شهید علی لندی