مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 10:552021-09-27اجتماعي

بارش های پراکنده در نوار شمالی کشور تا پایان هفته/ وزش باد شدید در مناطق شرقی


مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: در دو روز آینده در نوار شرقی کشور به ویژه زابل وزش باد شدید پیش بینی می شود.

- صادق ضیاییان در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: امروز در ارتفاعات خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش پراکنده گاهی وزش باد داریم و به تدریج در ساعات بعدازظهر با نفوذ جریانات مرطوب سواحل غربی خزر در گیلان و شرق اردبیل بارش خفیف آغاز می شود.

  وی افزود: در دو روز آینده علاوه بر غرب سواحل خزر و اردبیل در برخی مناطق مازندران و شمال آذربایجان شرقی بارش پراکنده همراه با وزش باد پیش بینی می شود.

  وی گفت: روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری ضمن تقویت سامانه بارشی، بارش در استان های ساحلی خزر، اردبیل و شمال آذربایجان های شرقی و غربی ادامه دارد و شدت بارش ها روز پنج شنبه 8 مهر در شرق استان اردبیل و گیلان و روز جمعه در مازندران، گیلان و شمال و شرق اردبیل خواهد بود.

  مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: در ساعات بعدازظهر امروز و فردا در جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان افزایش ابر و رگبار و رعد و برق در کنار وزش باد شدید پیش بینی می شود.

  وی اضافه کرد: در دو روز آینده در نوار شرقی کشور به ویژه زابل وزش باد شدید خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش های پراکنده در نوار شمالی کشور تا پایان هفته/ وزش باد شدید در مناطق شرقی

بارش های پراکنده در نوار شمالی کشور تا پایان هفته/ وزش باد شدید در مناطق شرقی