مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 10:402021-09-27پزشكي

بالگرد و آمبولانس در مرز شلمچه مستقر شدند


رییس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی آبادان از استقرار یک بالگرد، 30 دستگاه آمبولانس و پنج دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرز شلمچه برای خدمات رسانی به زائران اربعین خبر داد.

- ، سید نادر نقیبی ظهر امروز در گفتگویی رسانه ای اظهار کرد: با هماهنگی انجام شده با اورژانس کشور از روز یکشنبه یک فروند بالگرد، 30 دستگاه آمبولانس و پنج دستگاه اتوبوس آمبولانس به منظور خدمات رسانی فوری و انتقال بیماران احتمالی به مراکز درمانی استان خوزستان در مرز شلمچه مستقر شدند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان افزود: آمبولانس های فوریت های پزشکی علوم پزشکی آبادان نیز به صورت آماده باش قرار دارند و در صورت نیاز به منطقه اعزام می شوند از دیگر خدمات ارائه شده در مرز شلمچه است.

وی بیان کرد: به منظور خدمات رسانی هر چه بهتر به زائران اربعین، نیروهای امدادی اورژانس و آمبولانس از دانشگاه های علوم پزشکی استان های تهران، اصفهان، زنجان، بندرعباس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و فارس در مرز شلمچه خدمات درمانی را ارائه می دهند.

نقیبی با بیان اینکه این نیروها در طول مسیر رفت و برگشت زائران مستقر هستند، افزود: درمان سرپایی، بستری موقت و امکان اعزام به بیمارستان ها از جمله خدماتی است که در مرز شلمچه ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالگرد و آمبولانس در مرز شلمچه مستقر شدند

بالگرد و آمبولانس در مرز شلمچه مستقر شدند