مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 10:352021-09-27ورزشي

فرصت خوبی برای بازیکنان آکادمی فراهم شده است


بازیکنان آکادمی فرصت خوبی برای نمایش توانایی های خود به منظور حضور در تیم بزرگسالان باشگاه دارند.

- در خصوص دو اردوی تیم فولاد در کردان و تهران گفت: دو اردوی خیلی خوب را پشت سر گذاشتیم و تفکرات کادر فنی نسبت به فصل قبل تغییر کرده و نیاز بود که این دو اردو برگزار شود.

وی با بیان اینکه پنجره تیم ما هنوز بسته است، افزود: ما بازیکنان جوان زیادی را از تیم های آکادمی به اردو اضافه کردیم تا بتوانیم بهترین ها را نگه داریم؛ البته دیگر بازیکنان جوان آکادمی نیز این فرصت را دارند تا با درخشش به تیم بزرگ سالان بیایند و بتوانند راه موفقیت را طی کنند.

مربی تیم فولاد خوزستان عنوان کرد: پنجره بسته یک فرصت خوبی برای بازیکنان جوان ما باشد تا ارزش های خود را نشان بدهند؛ کادر فنی نگاه مثبتی به جوانان و بازیکنان آکادمی دارد و این بازیکنان می توانند با تیم بزرگ سالان همراه شوند و آینده خوبی را برای خود و تیم بسازند.

وی تصریح کرد: بازیکنان اصلی تیم ما از فصل قبل با نظر ویسی و تلاش مدیرعامل و هیئت مدیره مانده اند و فکر می کنم همه آماده یک فصل خوب هستیم.

مربی تیم فولاد خوزستان بیان کرد: در بازی های دوستانه کادر فنی به دنبال نتیجه و برد نبود چرا که می خواستیم بازیکنان کم کم با تفکرات تیم آشنا شوند و فرصتی به جوانان بدهیم که در این راستا چند بازیکن تیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت خوبی برای بازیکنان آکادمی فراهم شده است

فرصت خوبی برای بازیکنان آکادمی فراهم شده است