مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 10:352021-09-27اقتصادي

به صنعت خودرو به اندازه بازار تخم مرغ آزادی نمی دهند!


عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران می گوید تا زمانی که دولت و سایر تصمیم گیران قیمت گذاری دستوری خودرو را متوقف نکنند، نمی توان انتظار داشت این صنعت و بازار به روزهای خوب بازگردند.

- عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران می گوید تا زمانی که دولت و سایر تصمیم گیران قیمت گذاری دستوری خودرو را متوقف نکنند، نمی توان انتظار داشت این صنعت و بازار به روزهای خوب بازگردند.

محمدرضا نجفی منش در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: یک تصمیم غلط که در تمام سال های گذشته تکرار شده و هیچ دولتی نخواسته یا نتوانسته آن را تغییر دهد، اصرار بر قیمت گذاری دستوری خودرو و اعمال سیاست شورای رقابت در این بخش است.

به گفته وی، فرمول قیمت گذاری شورای رقابت از همان روز نخست مبنای درستی نشد و از این رو در تمام سال های گذشته نه تنها خودروسازان و قطعه سازان نتوانسته اند از تولیدات خود سود ببرند که حتی تولید همواره با زیان مواجه بوده است.

عضو اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه بسیاری از بازارهای اقتصاد ایران تحت تاثیر تورم و افزایش قیمت ها، امکان بالا بردن نرخ محصولات خود را دارند، توضیح داد: در ماه های گذشته تجربه بازار مرغ و تخم مرغ را دیدیم.

آیا می توان به آنها اتهام زد که از عمد قیمت ها را بالا برده اند؟ تولیدکنندگان این بخش ها، تحت تاثیر افزایش تورم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به صنعت خودرو به اندازه بازار تخم مرغ آزادی نمی دهند!

به صنعت خودرو به اندازه بازار تخم مرغ آزادی نمی دهند!