مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 10:152021-09-27ورزشي

فدارسیون فوتبال سرپرستی هیأت فوتبال زنجان را رد کرد


مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت فوتبال همچنان بلاتکلیف است، گفت: حتی پیشنهاد تعیین سرپرست را هم دادیم که فدراسیون قبول نکرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، از سال گذشته مجمع انتخابات هیأت رییسه فوتبال استان زنجان قرار است برگزار شود، مجمعی که گویا طلسم شده و چندین بار لغو شده است.

صلاحیت شهرام اسکندری پور، غلامرضا داداشی، نادر بلباسی، مجید بیگلی، منصور سلطان محمدی، منصور حسنی کمال و جواد نوروزی برای رقابت در این عرصه انتخاباتی تایید و اعلام شده است.

در آخرین بار قرار بود، ساعت 10 صبح روز 22 فروردین ماه 1400 در سالن اجتماعات مرکز همایش های بین المللی مهرانه زنجان و با حضور شهاب الدین عزیزی خادم، رییس فدراسیون فوتبال برگزار شود اما ستاد کرونای استان این اجازه را نداد و مجمع برگزار نشد.

پس از آن مسؤولان اعلام کردند که با توجه به شرایط کرونایی حاکم فدراسیون نظر مثبتی به برگزاری این مجمع نداشته و قرار بر این شده است که پس از مساعد شدن وضعیت این اتفاق رخ دهد با این حال پس از گذشت قریب به 6 ماه فعلا زمانی برای برگزاری این مجمع اعلام نشده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز درباره عدم برگزاری مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان زنجان گفت: از ماه ها پیش در تلاش برای برگزاری مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فدارسیون فوتبال سرپرستی هیأت فوتبال زنجان را رد کرد

فدارسیون فوتبال سرپرستی هیأت فوتبال زنجان را رد کرد