مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 09:452021-09-27سياسي

نقش خاتمی در جریان اصلاحات از زبان میرلوحی


یک چهره سیاسی اصلاح طلب اظهار کرد: اصلاحات فلسفه دارد و آن این است که مطالبات مردم را نمایندگی کند و اگر نتواند این کار را به درستی انجام دهد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، برنا نوشت: سیدمحمود میرلوحی، چهره سیاسی اصلاح طلب، در رابطه با شبیه بودن احزاب از نظر ساختار، سن و اداره گفت: شبیه سازی جالبی در احزاب و مدیریت ها در حال شکل گیری است به طوری که امروزه وقتی گفته می شود در مدیریت ها چرا باید مجمع تشخیص یا شورای نگهبان معدل سنی بالا داشته باشند، انگار به هزاران مجموعه مدیریتی اشاره می شود، حتی امکان تغییر و تحولی که رخ می دهد باز به سمت همین افراد مسن است.

او افزود: نقد درستی است که می گویند احزاب باید با جوانان کادرسازی کنند اما چرا باید این دو را با هم مقایسه کنیم آن هم در ایران که هنوز احزاب جایگاهی در ساختار ندارند؟ ما باید کشورهایی را که انتخابات در آنجا حزبی است و عملا حزب، کاندیداها و نمایندگان را تعیین می کند، مبنا قرار دهیم.

میرلوحی تاکید کرد: برخی به دنبال این هستند که به نحوی انتقاد کنند چرا اصلاحات ریشه و تبار دارد؟ چرا شخصیت های مطرح در آن حرمت و جایگاه دارند؟ اینگونه نباید به احزاب و جریان ها نگاه کرد، در جریان اصلاحات آقای خاتمی به عنوان یک شخصیت محوری حضور دارد اما در واقع نقش او چیست؟ نقش او این است که به شورای هماهنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش خاتمی در جریان اصلاحات از زبان میرلوحی

نقش خاتمی در جریان اصلاحات از زبان میرلوحی