مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 09:452021-09-27بين الملل

حملات هوایی ارتش میانمار علیه نیروهای ضددولتی و قطع تلفن و اینترنت


براساس گزارش ها، به دنبال درگیری ارتش میانمار با نیروهای مخالف دولت نظامی در ناحیه زاگاین، واقع در شمال غرب این کشور، حملات هوایی آغاز شده و خطوط تلفن و اینترنت هم در بعضی مناطق قطع شده است.

- براساس گزارش ها، به دنبال درگیری ارتش میانمار با نیروهای مخالف دولت نظامی در ناحیه زاگاین، واقع در شمال غرب این کشور، حملات هوایی آغاز شده و خطوط تلفن و اینترنت هم در بعضی مناطق قطع شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، میانمار، کشوری واقع در جنوب شرق آسیا از زمان به قدرت رسیدن ارتش در اول فوریه و پایان دادن به یک دهه گام های متزلزل در راستای دموکراسی و ترغیب خشم در داخل و خارج و تشکیل شدن نیروهای دفاع مردمی علیه ارتش، در بحران قرار گرفته است.

پایگاه خبری دی.

وی.

بی به نقل از منابع محلی گزارش داد که این حملات هوایی شامگاه شنبه به دنبال عملیات ارتش میانمار در زاگاین رخ داد و سکنه صدای انفجارهای مهیبی را شنیدند و بعد خطوط تلفن و اینترنت قطع شد.

یکی از اعضای نیروهای دفاع مردمی که خارج از این منطقه است، در تماسی تلفنی اجرای این حملات هوایی را تایید کرد اما گفت تلفاتی در میان گروه او ایجاد نشده است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حملات هوایی ارتش میانمار علیه نیروهای ضددولتی و قطع تلفن و اینترنت

حملات هوایی ارتش میانمار علیه نیروهای ضددولتی و قطع تلفن و اینترنت