مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 09:402021-09-27سياسي

توکل به خدا قوی ترین سلاح جوانان در دوران دفاع مقدس بود


جانشین فرمانده سپاه فجر فارس در امور اقشار قوی ترین سلاح جوانان در دوران دفاع مقدس را توکل به خداوند دانست.

- ایسنا/فارس جانشین فرمانده سپاه فجر فارس در امور اقشار قوی ترین سلاح جوانان در دوران دفاع مقدس را توکل به خداوند دانست.

سرهنگ امیر جاهدی دوشنبه 5 مهر در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در کنار قبور شهدای گمنام دانشکده فنی شهید باهنر شیراز برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام اربعین حسینی گفت: قوی ترین سلاح در روز های آغازین جنگ در دست مردم ایران توکل به خدا وتمسک به اهل بیت (ع )بود که همواره سیل جوانان انقلابی را به سمت جبهه گسیل می کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سپاه فجر فارس، جاهدی با بر شمردن موئلفه های پیروزی رزمندگان در دوران دفاع مقدس، افزود: آن روز ملاک و معیار در نگاه مردم و مسئولین خدا بود و نصرت الهی پشتوانه دست های خالی رزمندگان اسلام در برابر تهاجم یزیدیان زمان به خاک این مرز وبوم بود و نتیجه آن هشت سال رشادت و جانفشانی عزیزترین و شریفترین جوانان و ژنرال های بی نام و نشان و بی ستاره بود.

جاهدی تاکید کرد: دفاع مقدس افتخاری جاودان برای تمام آزادی خواهان وحق طلبان جهان است اما متاسفانه در مقاطعی از تاریخ انقلاب برخی از مسئولین نگاه سیاسی واعتقادیشان را از خدا به سمت کدخدا تغییر جهت دادند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توکل به خدا قوی ترین سلاح جوانان در دوران دفاع مقدس بود

توکل به خدا قوی ترین سلاح جوانان در دوران دفاع مقدس بود