مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 09:252021-09-27سياسي

امنیت در شعاع 15 کیلومتری مراسم جاماندگان اربعین تهران برقرار است


فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران گفت: امنیت در شعاع حدود 15 کیلومتری مراسم جاماندگان اربعین تهران به خوبی برقرار شده است.

- ری- فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران گفت: امنیت در شعاع حدود 15 کیلومتری مراسم جاماندگان اربعین تهران به خوبی برقرار شده است.

سردار احمد ذوالقدر که در مراسم جاماندگان اربعین حسینی حضور یافته بود، در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بنا بر نقل امام هادی (ع) که زیارت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) را برابر با زیارت سیدالشهدا (ع) دانسته مردم مؤمن و خداجوی تهران به طور خودجوش از همه اقشار و سلیقه ها در راهپیمایی جاماندگان اربعین تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) شرکت کردند.

وی با اشاره به خدمات مردمی ارائه شده به جاماندگان اربعین حسینی (ع) گفت: از کودکان و نوزادان داخل کالسکه تا افراد مسن روی کالسکه در این مراسم حضور پیدا کردند و این جلوه خدایی است، که خداوند به برکت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به تهران داده است.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران افزود: امروز صدها هزار نفر از اقصی نقاط تهران نارمک، مشیریه، تهرانپارس، چهاردانگه، امام زاده حسن (ع) و ورامین، قرچک، باقرشهر و… در این راهپیمایی شرکت کردند و به برکت سیدالشهدا (ع) هیچ کسری وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت در شعاع 15 کیلومتری مراسم جاماندگان اربعین تهران برقرار است

امنیت در شعاع 15 کیلومتری مراسم جاماندگان اربعین تهران برقرار است