مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 09:102021-09-27سياسي

تبیین، خنثی کننده هجمه تبلیغاتی دشمن است؛ دانشجویان روشنگری کنند


مراسم عزاداری اربعین سید و سالا شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و اصحاب با وفای ایشان از طریق ارتباط تصویری از دانشگاه تهران (محل تجمع هیئت های دانشجویی) با حسینیه امام خمینی(ره) در حضور رهبر انقلاب اسلامی برگزار شد.

- تبیین، خنثی کننده هجمه تبلیغاتی دشمن است؛ دانشجویان روشنگری کنند مراسم عزاداری اربعین سید و سالا شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و اصحاب با وفای ایشان از طریق ارتباط تصویری از دانشگاه تهران (محل تجمع هیئت های دانشجویی) با حسینیه امام خمینی(ره) در حضور رهبر انقلاب اسلامی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این مراسم حضرت آیت الله خامنه ای در سخنان کوتاهی، مقطع عاشورا تا اربعین را از مقاطع بسیار مهم تاریخ اسلام خواندند و گفتند: اگر روز عاشورا اوج مجاهدت و فداکاری جانهای عزیز و بزرگوار بود، دوره ی 40 روزه ی پس از آن نیز اوج مجاهدت برای تبیین و افشای حقایق بود و این تبیین مجاهدانه امام سجاد، حضرت زینب و جناب ام کلثوم و صبر فوق العاده خاندان پیامبر، مکمل آن فداکاری و موجب ماندگاری قیام کربلا شد.

رهبر انقلاب با اشاره به هجمه تبلیغاتی دشمنان علیه ملت ایران برای تأثیرگذاری بر افکار عمومی با روشها و ابزارهای مختلف، حرکت تبیینی را خنثی کننده هجمه های تبلیغاتی دانستند و افزودند: شما دانشجویان عزیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین، خنثی کننده هجمه تبلیغاتی دشمن است؛ دانشجویان روشنگری کنند

تبیین، خنثی کننده هجمه تبلیغاتی دشمن است؛ دانشجویان روشنگری کنند