مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 09:102021-09-27بين الملل

جوسازی مقام صهیونیست علیه ایران در آستانه سخنرانی نفتالی بنت


در آستانه سخنرانی امروز نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل، سفیر این رژیم طی مصاحبه ای علیه برنامه هسته ای ایران جوسازی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مقام های رژیم صهیونیستی تلاش ها برای مانع تراشی در مسیر پیشبرد مذاکرات وین برای احیای برجام را تشدید بخشیده اند و از هر فرصتی برای جوسازی علیه برنامه هسته ای ایران استفاده کرده اند.

گلعاد اردان سفیر رژیم صهیونیستی در ایالات متحده در مصاحبه با رادیو ارتش با تبلیغ منفی علیه برنامه هسته ای ایران مدعی شده است که جهان در حال بررسی طرح جایگزین برای متوقف کردن برنامه هسته ای ایران در صورت شکست مذاکرات وین برای احیای برجام است.

طبق گزارش روزنامه صهیونیستی تایمز اسراییل ، اردان مدعی شده است که شانس احیای برجام از 80 درصد به 30 درصد کاهش یافته است و در همین راستا ایالات متحده و قدرت های جهان به طور فزاینده ای در حال بررسی طرح بی (طرح جایگزین) برای متوقف کردن برنامه هسته ای ایران در صورت شکست مذاکرات وین هستند.

وی در این خصوص گفت: جامعه بین الملل و آمریکایی ها، گفت وگوهای بیشتر با ما درباره یک طرح بی (Plan B)  درباره ایران را آغاز کرده اند .

با این حال سفیر رژیم صهیونیستی هیچ توضیحی درباره طرح جایگزین ارائه نکرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوسازی مقام صهیونیست علیه ایران در آستانه سخنرانی نفتالی بنت

جوسازی مقام صهیونیست علیه ایران در آستانه سخنرانی نفتالی بنت