مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 08:552021-09-27اقتصادي

2 دلیل تاخیر واردات واکسن در دولت قبل


برخی کشورها چون جمعیت محدودی داشتند، طبیعتا زودتر از ما واکسن دریافت می کردند و کشور ما با توجه به جمعیت زیاد باید مدت ها صبر می کرد .

- برخی کشورها چون جمعیت محدودی داشتند، طبیعتا زودتر از ما واکسن دریافت می کردند و کشور ما با توجه به جمعیت زیاد باید مدت ها صبر می کرد .

دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: دولت چین در ارتباط با صادرات واکسن کرونا به ایران محدودیتی قائل نشده و به راحتی واکسن های چینی به ایران صادر می شود.

محمد حسن قوسیان مقدم روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: علت تاخیر در واردات واکسن کرونا طی چند ماه گذشته و در دولت قبل دو دلیل عمده دارد که یک دلیل داخلی و دیگری بین المللی است.

وی ادامه داد: در سطح بین المللی اتقافاتی افتاده، از دی ماه سال قبل تولید واکسن در همه دنیا آغاز و توزیع شد که طبیعی است اول مردم خود را واکسینه و بعد به دیگر کشورها ارسال می کنند.

قوسیان مقدم افزود: بنابراین در6 ماهه دوم سال قبل و بهار امسال، عرضه واکسن در دنیا نسبت به حال حاضر کم بوده است و متقاضی کشورهای درگیر بیماری کرونا زیاد بود، بنابراین وقتی ایران در صف خرید واکسن قرار می گرفت، بسیاری از کشورهای دیگر جلوتر از ما بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 دلیل تاخیر واردات واکسن در دولت قبل

2 دلیل تاخیر واردات واکسن در دولت قبل