مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 08:502021-09-27حوادث

رفع تصرف بیش از 4000 مترمربع از اراضی ملی آستارا


رییس اداره منابع طبیعی آستارا، همچنین از رفع تصرف حدود 1800 مترمربع از اراضی ملی در منطقه لوندویل خبر داد و گفت: همچنین بیش از 2000 مترمربع از اراضی ملی سه روستای این شهرستان رفع تصرف شد.

- ایسنا/گیلان رییس اداره منابع طبیعی آستارا، همچنین از رفع تصرف حدود 1800 مترمربع از اراضی ملی در منطقه لوندویل خبر داد و گفت: همچنین بیش از 2000 مترمربع از اراضی ملی سه روستای این شهرستان رفع تصرف شد.

محمدجعفر گل محمدی در گفت وگو با ایسنا، از توقیف خودروی حامل چوب آلات قاچاق خبر داد و اظهار کرد: به دنبال جنگل گردشی نیروهای یگان حفاظت شهرستان آستارا در منطقه لوندویل شهرستان آستارا، یک دستگاه نیسان حامل چوب آلات جنگلی به حجم دو و نیم استر هیزم توقیف شد.

وی افزود: پرونده قضایی برای متخلفین تنظیم و خودروی حامل چوب آلات قاچاق با هماهنگی مقام قضایی به پارکینگ منتقل شد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آستارا همچنین از رفع تصرف حدود 1800 مترمربع از اراضی ملی در منطقه لوندویل خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده را یک میلیارد و 800 میلیون تومان اعلام کرده اند.

گل محمدی ادامه داد: همه آثار تصرف در عرصه های مذکور، با حکم قضایی و براساس تبصره ذیل ماده 55 قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع کشور جمع آوری و به مناب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف بیش از 4000 مترمربع از اراضی ملی آستارا

رفع تصرف بیش از 4000 مترمربع از اراضی ملی آستارا