مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 08:502021-09-27سياسي

راه اندازی طوماری برای برگزاری انتخابات سراسری فلسطین ظرف شش ماه


نمایندگانی از جنبش ها، احزاب، انجمن ها، لیست های انتخاباتی و گروه های جوانان طوماری با عنوان متحدان خواهان عدالت، آزادی، شرافت و تغییر به راه انداخته و برگزاری انتخابات سراسری فلسطین ظرف شش ماه را خواستار شدند.

- نمایندگانی از جنبش ها، احزاب، انجمن ها، لیست های انتخاباتی و گروه های جوانان طوماری با عنوان "متحدان خواهان عدالت، آزادی، شرافت و تغییر" به راه انداخته و برگزاری انتخابات سراسری فلسطین ظرف شش ماه را خواستار شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت العربی الجدید، آنها در این یادداشت که توسط جهاد حرب، نویسنده و تحلیلگر سیاسی در یک کنفرانس مطبوعاتی در شهر رام الله قرائت شد، بر لزوم اقدام فوری جهت اعلام تاریخ برگزاری انتخابات شورای ملی، شورای قانونگذاری و ریاست جمهوری فلسطین نهایتا تا شش ماه آینده تاکید کردند.

این طومار در حالی راه اندازی شده که بیش از چهار ماه از زمان صدور حکمی از سوی ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین برای تسریع در برگزاری انتخابات سراسری فلسطین می گذرد.

در این یادداشت تاکید شد: انتخابات باید در قدس برگزار شود بدون اینکه برگزاری آن در گروی موافقت اسراییل باشد چرا که بهترین راه برای این است که شهروندان نمایندگان خود در نهادهای سیاسی حاکم را انتخاب کنند، فضایی تضمین کننده شفافیت و آزادی انتخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی طوماری برای برگزاری انتخابات سراسری فلسطین ظرف شش ماه

راه اندازی طوماری برای برگزاری انتخابات سراسری فلسطین ظرف شش ماه