مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 08:502021-09-27حوادث

دستگیری سارقان یک کیلو طلا در لارستان


فرمانده انتظامی شهرستان لارستان از دستگیری سارقانی که اوایل ماه گذشته حدود یک کیلوگرم طلا را به سرقت برده بودند، خبر داد.

- ایسنا/فارس فرمانده انتظامی شهرستان لارستان از دستگیری سارقانی که اوایل ماه گذشته حدود یک کیلوگرم طلا را به سرقت برده بودند، خبر داد.

سرهنگ داود امجدی با بیان اینکه هفته اول شهریور امسال موضوع سرقت از یک خانه در شهرستان لارستان به پلیس گزارش شد، گفن: در تحقیقات اولیه، مشخص شد که حدود 11 میلیارد ریال طلا از این خانه به سرقت رفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پلیس لارستان، امجدی خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به حساسیت موضوع و ارزش بالای اموال سرقتی، کارآگاهان رسیدگی به این پرونده را در اولویت رسیدگی قرار دادند.

او گفت: با تشکیل تیمی از کارآگاهان و انجام اقدامات فنی و تخصصی، ردپای سه سارق سابقه دار در این سرقت مشخص شد و با هماهنگی مقام قضایی، محل اختفای متهمان شناسایی و همگی در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان با بیان اینکه حدود یک کیلوگرم طلای سرقت شده در محل اختفای سارقان کشف شده است، گفت: سارقان پس از اقرار به ارتکاب بزه انتسابی و طی مراحل قانونی، روانه زندان شدند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقان یک کیلو طلا در لارستان

دستگیری سارقان یک کیلو طلا در لارستان