مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 08:452021-09-27سياسي

امام حسین(ع) قیام کرد تا عقلانیت بماند/ زائر امام حسین(ع) بودن به نیت است


نماینده ولی فقیه در همدان با بیان اینکه افکار و اندیشه های خود را باید امام حسینی کنیم گفت: زائر امام حسین(ع) بودن به نیت افراد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در مراسم تجمع باشیم.

وی با اشاره به اینکه باید ببینید چقدر در اندیشه های پنهان خودتان مثل حسین(ع) ظلم ستیز هستید و این مهم است گفت: امام حسینی که اسیر سختی ها شدند و با سختی ها به شهادت رسیدند، می دانستند که کرامت و سعادت جامعه در شهادت است.

شعبانی با تاکید بر اینکه شهادت امام حسین(ع) و خاندانش باعث شد ما با بهره گیری از عقلانیت درس امام حسین(ع) عاقلانه زندگی کنیم و از زیر بار جهل و جهالت بیرون باشیم افزود: انسان عاقل در مقابل فساد فریاد می زند و قیام می کند و نمی تواند ظلم را ببیند و سکوت کند بنابراین امام حسین(ع) قیام کرد تا عقلانیت بماند.

وی با اشاره به افکار ابن زیاد و یزدیان زمان که از بیت المال خوراک کردند و با بیت المال فربه شدند، وقتی به مقام رسیدند فراموش کردند افزود: یزدیان در هر دوره ای از تاریخ باشند، حاضرند آخرت خود را بفروشند و از ولایت دست بردارند .

نماینده ولی فقیه در همدان عنوان کرد: ما دنبال آنچه اربعین را تضعیف کند، نیستیم و ملت ما ملت امام حسین(ع) است و امیدواریم اربعینی باشیم و اربعینی بمانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام حسین(ع) قیام کرد تا عقلانیت بماند/ زائر امام حسین(ع) بودن به نیت است

امام حسین(ع) قیام کرد تا عقلانیت بماند/ زائر امام حسین(ع) بودن به نیت است