مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 08:452021-09-27سياسي

عافیت طلبی زیر پرچم امام حسین (ع) جایی ندارد


استاد حوزه علمیه با بیان اینکه ما پای پرچم امام حسین (ع) دنبال عافیت طلبی و رفاه نیستیم بلکه دنبال جان فشانی هستیم، گفت: زیارت به معنی تجدید عهد با امام است که بگوییم همانطور که حضرت زینب(س) همه هستی خود را فدا کرد ما نیز حاضریم تمام دارایی خود را فدای امام کنیم - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین احمد پناهیان در سخنرانی روز با بیان اینکه کربلا دیگر تکرار شدنی نیست و بنا نیست حسین دیگری به مسلخ برده شود، گفت: افرادی که دنبال عافیت طلبی هستند تا قبل از ظهور امام زمان(عج) محال است به آن برسند و تا وقتی خون حسین بن علی علی السلام می جوشد آسایش و امنیت و راحتی معنا ندارد.

وی با اشاره به اینکه برخی می گویند تا کی مقاومت و جنگ و دشمنی، گفت: قسط و عدل در عالم فراگیر نخواهد شد مگر اینکه حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه مقدمه ای را انجام دهد و 70 هزار منافق را به قتل برساند.

پناهیان مبارزه و نابودی سران کفر را وظیفه ما قبل از ظهور دانست و گفت: در روایات است که حکومت صهیونیستی قبل از ظهور به دست مسلمانان نابود می شود و ما امروز شاهد افول آمریکا و صهیونیست هستیم.

وی با بیان اینکه امروز اشک و عزاداری ما بخشی به خاطر خشم است و بخشی به خاطر مظلومیت اباعبدالله(ع)، گفت: بعد از انتقام خون اباعبدالله(ع) اشک و غم ما تنها برای مظلومیت اب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عافیت طلبی زیر پرچم امام حسین (ع) جایی ندارد

عافیت طلبی زیر پرچم امام حسین (ع) جایی ندارد