مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 08:452021-09-27سياسي

علامه حسن زاده آملی با چله نشینی در مسیر اهل بیت و دین اسلام، روشنگری کردند


آیت الله عباسی خراسانی شاگرد برجسته حضرت علامه از این استاد و سالک توحیدی به عنوان چراغ هدایتی نام برد که در زندگی قله نشین بودند و با چله نشینی در مسیر اهل بیت و دین اسلام، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آمل، آیت الله هادی عباسی خراسانی شاگرد برجسته حضرت علامه حسن زاده آملی طی سخنانی در مراسم تشییع پیکر علامه حسن حسن زاده آملی در میدان هفده شهریور آمل که با حزن و اندوه فراوان همراه بود،با بیان جمله معروف علامه در خطاب به افراد، اظهار کرد: آقاجان آقاجان حضرت استادم را به گوش می شنوم و تمام زحمات 25 ساله آن حضرت در دلم جولان می یابد.

وی افزود: بسیار جای سوال است که چرا در اربعین این عالم وارسته تشییع می شود و البته این به دلیل همان دوستی با اهل بیت(ع) و حرکت در مسیر ائمه اطهار(ع)بوده است.

آیت الله عباسی خراسانی شاگرد برجسته حضرت علامه گفت: خورشید علم و دانش در میان ما درخشید و غروب غمگین در مازندران داشتند؛ حضرت علامه خورشید ایران نه بلکه خورشید جهان عالم بودند که در بیمارستان امام رضا(ع) آمل غروب کرد.

وی با اشاره به اینکه حضرت استاد فرمودند: هر چه دارم از امام رضا دارم خاطر نشان کرد: حضرت علامه، علم و دانش خود را از امام رضا می دانستند و بی جهت نیست که یک دنیا را به خود مشغول کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علامه حسن زاده آملی با چله نشینی در مسیر اهل بیت و دین اسلام، روشنگری کردند

علامه حسن زاده آملی با چله نشینی در مسیر اهل بیت و دین اسلام، روشنگری کردند