مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 08:302021-09-27سياسي

دل و پایی که جا ماند/ به تو از بین الحرمین شیراز سلام


جا ماندن همواره سخت است و یکی از تلخ ترین ترس های بشر فراق است مخصوصا زمانی که دل در گرو معشوقی داشته باشی و نتوانی به وصال یار برسی و امروز مردم سومین حرم اهل بیت در فراق یار گریستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدولت عراق برای سفر اربعین قوانین و مقررات خاصی را وضع کرد و سهمیه ایران برای بزرگترین اجتماع شیعیان جهان تنها 60 هزار نفر عنوان شد این در حالی است که از استان فارس یک هزار و 900 نفر در قالب 1100 نفر زائر و 800 نفر نیز موجب دار به سرزمین عراق اعزام شدند تا نایب الزیاره ای برای پنج میلیون نفر جمعیت فارس باشند.

اما عاشقی و دلدادگی هیچگاه محدودیت متوجه نخواهد شد و مردم فرهنگ دوست و عاشق ائمه اطهار در استان فارس بین الحرمین شیراز را به جای بین الحرمین در کربلا قرار دادند و جاماندگانی که از درد فراق می نالیدند با حضور در بین الحرمین شیراز دل ها را به سمت کربلا روانه کردند.

عاشقان ائمه اطهار از حرم سید علاءالدین حسین علیه السلام مسیر پیاده روی بین الحرمین شیراز را آغاز کرده و تا حرم احمدبن موسی شاهچراغ (ع) را پیاده قدم به قدم حرکت کرده و در میان موکب هایی که برای خدمت به زائران ایجاد شده بود حال و هوای عمودها و مسیر نجف به کربلا را تداعی می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دل و پایی که جا ماند/ به تو از بین الحرمین شیراز سلام

دل و پایی که جا ماند/ به تو از بین الحرمین شیراز سلام