مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 08:302021-09-27اقتصادي

گردشگری کشاورزی؛ راهی برای رونق اقتصادی


یک کارآفرین و فعال حوزه گردشگری در استان فارس با اشاره به ظرفیت های مختلف این استان برای رونق اقتصادی و ایجاد بسترهای اشتغال، تاکید کرد که توجه به گردشگری کشاورزی و کارآفرینی در آن راهکاری قابل تامل برای اشتغالزایی و توسعه گردشگری فارس است.

- حمید افشاری در گفت و گو با ایسنا، گفت: کشور ایران و خصوصا استان فارس از دیرباز استانی مطرح در زمینه کشاورزی و گردشگری بوده و مسیر برای توجه به گردشگری کشاورزی در آن می تواند هموار باشد.

او با یادآوری اینکه گردشگری، صنعت بهره مندی از تفاوت هاست، خاطرنشان کرد: امروزه جوامعی در حوزه گردشگری موفق تر هستند که با در نظر گرفتن همه توانایی و ظرفیت های بالقوه و بالفعل، نگاهی تازه تر و متفاوت تر به حوزه های مختلف اقتصادی منجمله گردشگری داشته باشند.

این کارآفرین حوزه گردشگری در فارس افزود: در بخش گردشگری کشاورزی، دامپروری یکی از بخش هایی است که می توان با نگاهی متفاوت و تازه، آن را با گردشگری گره زد، به حتم با داشتن تفکر توسعه دامپروری به خوبی می توان به گردشگری کشاورزی رونق داد و از برکات آن سود برد.

افشاری ادامه داد: آشنایی گردشگران با دامداری مدرن و صنعتی، شیوه های نگهداری حیوانات، مشاهده سبک های زندگی حیوانات، استفاده از محصولات این بخش و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری کشاورزی؛ راهی برای رونق اقتصادی

گردشگری کشاورزی؛ راهی برای رونق اقتصادی