مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 08:152021-09-27سياسي

فرزندان علامه حسن زاده آملی در مراسم تشییع پدر بزرگوارشان + عکس


مراسم تشییع پیکر علامه حسن زاده آملی امروز در روز اربعین حسینی از میدان 17 شهریور آمل برگزار شد و فرزندان علامه حسن زاده در این مراسم با پدر بزرگوارشان وداع کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، صبح امروز شهرستان آمل شاهد وداع با مردی از تبار خوبان و نیکان روزگار بود که کمتر به چشم خود دیده بودیم و علامه حسن حسن زاده آملی به راستی تکرارنشدنی است.

  وداع با پیکر علامه حسن زاده آملی همراه با سوگواری و عزاداری ارتحال این عالم ربانی در شهرستان آمل در حالی برگزار شد که مردم همچنان در بهت ناباورانه رفتن این بزرگ مرد سالک توحیدی عزادارند و ناله سر می دهند.

  حضور گسترده مردم در مراسم تشییع پیکر علامه حسن زاده و نوحه خوانی هیأت مختلف مذهبی در اجتماع سوگوار مردمی بیانگر اخلاص این مرد بزرگ و عشقی است که بر دلها نشانده است.

  در میان انبوه عزاداران در سوگ عالم ربانی و سالک توحیدی علامه حسن زاده آملی ، فرزندان علامه حسن زاده آملی هم در کنار مردم و با مردم امروز با پیکر پدر وداع کردند .

علامه حسن حسن زاده آملی متولد اواخر سال 1307 در قریه ایرا بخش لاریجان شهرستان آمل است که از فیلسوفان متأله، فقیه، عارف، منجم و مدرس دروس حوزوی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرزندان علامه حسن زاده آملی در مراسم تشییع پدر بزرگوارشان + عکس

فرزندان علامه حسن زاده آملی در مراسم تشییع پدر بزرگوارشان + عکس