مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 08:152021-09-27سياسي

بیش از 8 هزار نفر واکسن کووپارس دریافت کردند/هیچ عارضه جدی مشاهده نشده است


سخنگوی پروژه واکسن رازی کووپارس با اشاره به روند مثبت و موفقیت آمیز فاز سوم کارآزمایی بالینی این واکسن گفت: تعداد داوطلبین که موفق به دریافت واکسن شده اند از مرز 8 هزار نفر عبور کرده و تاکنون هیچ عوارض جدی در آنان مشاهده نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، محمدحسین فلاح مهرآبادی، سخنگوی پروژه واکسن رازی کووپارس در جمع اصحاب رسانه در خصوص آخرین وضعیت کارآزمایی بالینی این واکسن، با اشاره به نتایج برگزاری فاز سوم مطالعه بالینی واکسن رازی کووپارس، گفت: از نیمه شهریورماه تاکنون بیش از 8 هزار نفر در این مطالعه  شرکت کردند.

وی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی، بازار بزرگ ایران مال، بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) تهران، مجموعه ایثار و شهید منتظری در شهریار را به عنوان مراکزی معرفی کرد که افراد می توانند با در دست داشتن کارت ملی جهت تکمیل فرآیند ثبت نام و تزریق واکسن مراجعه نمایند.

معاون تحقیقات و فناوری موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی، خاطرنشان کرد: تا کنون که بیش از 15 روز از آغاز مطالعه گذشته در داوطلبینی که یک دز واکسن دریافت کردند خوشبختانه عوارض جدی و مشکل خاصی مشاهده نشده است.

دکتر فلاح گفت: داوطلبان می توانند با مراجعه به مراکز مذکور و مشاوره پیش از واکسن به صورت انتخابی واکسن رازی کووپارس یا سینوفارم را دری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 8 هزار نفر واکسن کووپارس دریافت کردند/هیچ عارضه جدی مشاهده نشده است

بیش از 8 هزار نفر واکسن کووپارس دریافت کردند/هیچ عارضه جدی مشاهده نشده است