مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 08:102021-09-27حوادث

دستگیری باند سارقان مأمورنما در کرج


با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان، چهار نفر از سارقانی که با معرفی خود به عنوان مامور پلیس وارد منازل شهروندان شده و اقدام به سرقت می کردند، - ایسنا/البرز رییس پلیس آگاهی البرز گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان، چهار نفر از سارقانی که با معرفی خود به عنوان مامور پلیس وارد منازل شهروندان شده و اقدام به سرقت می کردند، دستگیر و روانه زندان شدند.

سرهنگ محمد نادربیگی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل با شیوه جعل عنوان مامور پلیس و ورود به منازل مالباختگان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: کارآگاهان در بررسی های اولیه خود متوجه شدند که سارقان در یک گروه چهار نفره پس از شناسایی سوژه های خود با معرفی خودشان به عنوان مامور پلیس و ارائه اسناد تقلبی وارد منزل مالباختگان شده و پس از بستن دست و پاهای آنها اقدام به سرقت لوازم با ارزش منزلشان از قبیل طلا، وجه نقد و لوازم خانگی می کردند.

رییس پلیس آگاهی استان البرز اظهار کرد: بلافاصله اقدامات کارآگاهان برای شناسایی سارقان آغاز و پس از چندین شبانه روز تلاش بی وقفه و به کارگیری اقدامات پلیسی در نهایت همه متهمان شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه در شهر کرج دستگیر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری باند سارقان مأمورنما در کرج

دستگیری باند سارقان مأمورنما در کرج