مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 08:052021-09-27اجتماعي

آمادگی 14 ایستگاه پروازی و 2 مرز زمینی برای بازگشت زائران اربعین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سهمیه ایران در ایام اربعین از سوی عراق 60 هزار نفر اعلام شد که همه زائران باید به صورت هوایی به عراق سفر می کردند، - دبیر ستاد مرکزی اربعین با اشاره به اینکه 60 درصد زائران از مرز زمینی بازمی گردند، از آمادگی 14 ایستگاه پروازی و 2 مرز زمینی برای پذیرایی از زوار خبر داد و گفت: تصمیم درباره انجام تست PCR بر عهده وزارت بهداشت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سهمیه ایران در ایام اربعین از سوی عراق 60 هزار نفر اعلام شد که همه زائران باید به صورت هوایی به عراق سفر می کردند، اما با توجه به حضور جمعی از عاشقان زیارت اربعین در مرز های زمینی، برخی از مشتاقان از مرز های مهران و شلمچه به عراق سفر کردند.

علاوه بر این، قبل از اعزام زائران اربعین مسؤولان از انجام تست PCR از همه زائران پس از ورود به کشور خبر دادند که اکنون به نظر می رسد این اقدام لغو شده و فقط قرار است تیم درمانی و پزشکی وزارت بهداشت در مرز های زمینی و هوایی زائران را از نظر ظاهری بررسی کرده و در صورت مشاهده فرد مشکوک به کرونا از آن ها آزمایش بگیرند.

تصمیم درباره انجام تست PCR بر عهده وزارت بهداشت است احمد محمدی فر، دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی در گفتگو با خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس درباره تست PCR از زائرانی که به کشور بازمی گردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی 14 ایستگاه پروازی و 2 مرز زمینی برای بازگشت زائران اربعین

آمادگی 14 ایستگاه پروازی و 2 مرز زمینی برای بازگشت زائران اربعین