مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 07:552021-09-27سياسي

توزیع یک هزار تن نهاده دامی در مغان / استخراج نفت مغان تا پایان سال تحقق می یابد


نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع تأمین آب شرب و نهاده های دامی را برای جامعه عشایری و روستایی مغان پیگیری می کنیم و در روزهای اخیر یک هزار تن نهاده دامی جو در بین این جامعه تولیدکننده توزیع شده است.

- ایسنا/اردبیل نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع تأمین آب شرب و نهاده های دامی را برای جامعه عشایری و روستایی مغان پیگیری می کنیم و در روزهای اخیر یک هزار تن نهاده دامی جو در بین این جامعه تولیدکننده توزیع شده است.

عباس جهانگیرزاده پنجم مهر ماه در دیدار مردمی در منطقه جعفرآباد اظهار کرد: امسال برنامه جامع برای تکمیل مجتمع آبرسانی خروسلو و همچنین سایر مجتمع های آبرسانی روستایی در نظر گرفتیم تا 650 روستای شناسایی شده در منطقه مغان از آب شرب پایدار بهره مند شوند.

وی تصریح کرد: در کنار آب شرب، آب احشام و همچنین آب زراعت کشاورزان و روستاییان نیز تأمین خواهد شد که به رغم شرایط خشکسالی و تنش آبی سعی بر تأمین به موقع منابع آب جاری در منطقه است.

نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: برای کاهش دغدغه عشایر و روستاییان توزیع نهاده های دامی همچنان ادامه خواهد داشت و سعی بر این است تا با همکاری امور عشایری استان در زمان کوچ پاییزه عشایر مشکلات و دغدغه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع یک هزار تن نهاده دامی در مغان / استخراج نفت مغان تا پایان سال تحقق می یابد

توزیع یک هزار تن نهاده دامی در مغان / استخراج نفت مغان تا پایان سال تحقق می یابد