مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 07:552021-09-27اجتماعي

جزییات واکسیناسیون گروه های آسیب پذیر و بی خانمان


مدیر عامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی تازه ترین جزییات را از روند واکسیناسیون افراد آسیب دیده اجتماعی پایتخت ارائه کرد.

- مدیر عامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی تازه ترین جزییات را از روند واکسیناسیون افراد آسیب دیده اجتماعی پایتخت ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مالک حسینی در این باره گفت: موضوع راه اندازی واحدهای سیار واکسیناسیون علیه کرونا با هدف واکسینه کردن گروه های هدف ( افراد بی خانمان و آسیب پذیر و کم توان) با دستور شهردار تهران در دستور کار سازمان قرار گرفت و ما تعداد 10 واحد خودروی ون را برای انجام واکسیناسیون علیه کرونا تجهیز کردیم و در هر خودرو تیم عملیاتی از واکسیناتور ، ثبت کننده اطلاعت، مدد کار اجتماعی و عامل انتظامی حضور دارند.

وی افزود: روزانه در دو شیفت کاری (از 7:30 تا 13:30 و شیفت دوم از ساعت 13:30 تا 20) با دو تیم 10 نفره ، در مجموع روزانه 20 واحد خودرویی برای انجام عملیات تهران می شود و امروز مجموعا بالغ بر 3400 نفر واکسینه شدند .

حسینی ادامه داد: هدف از راه اندازی واحد های سیار برای گروه هایی بود که دسترسی مناسب به مراکز واکسیناسیون نداشتند و علت دیگر راه اندازی به دلیل در دسترس نبودن مدارک هویت این دست از افراد کار واکسیناسیون با مشکل مواجه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات واکسیناسیون گروه های آسیب پذیر و بی خانمان

جزییات واکسیناسیون گروه های آسیب پذیر و بی خانمان