مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 07:552021-09-27سياسي

در پیاده روی اربعین «عاشقی» زبان مشترک همه است


در پیاده روی اربعین که سال هاست با حضور میلیونی افراد از مذاهب، ملیت ها و کشورهای مختلف برگزار می شود؛ همواره حرف از یک زبان مشترک است زبانی که همه آن را درک می کنند بدون اینکه با یک زبان مشخص صحبت کنند.

- پیاده روی اربعین یکی از بزرگترین اجتماعات حسینی است که می توان از آن به عنوان یک رسانه جهانی یاد کرد، رویدادی فراملیتی و فرا دینی که با حضور میلیونی مردان و زنان اتفاق می افتد و از طفل شیرخواره گرفته تا کودک، نوجوان، جوان، میان سال و سالخورده، مجرد و متاهل، غنی و فقیر، دارای شأن اجتماعی بالا و پایین، سالم و مریض همه در کنار هم قدم برمی دارند تا به هدف والایشان که زیارت امام حسین (ع) است، برسند؛ در این میان رسانه ها نقش مهمی در انتشار حال و هوای این رویداد بزرگ جهانی دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در اربعین سال های گذشته، عاشقان و شیفتگان زیادی از سراسر دنیا به زیارت مولای خود می رفتند، اما 2 سال است که کرونا محدودیت های زیادی به همراه آورده است؛ به همین بهانه به سراغ خبرنگارانی رفتیم که امسال از همراهی این سفر بازماندند تا برایمان از زیبایی های اربعین بگویند.

سخاوت موکب داران عراقی برایم عجیب بود مطهره میرزایی خبرنگار خبرگزاری مهر استان قزوین در این خصوص به ایسنا می گوید: اولین بار که به پیاده روی اربعین رفتم، سخاوت موکب داران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در پیاده روی اربعین «عاشقی» زبان مشترک همه است

در پیاده روی اربعین «عاشقی» زبان مشترک همه است