مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 07:552021-09-27سياسي

شرکت آب منطقه ای اردبیل رتبه اول جشنواره شهید رجایی را کسب کرد


با ارزیابی عملکرد سال 1399 دستگاه های اجرایی استان اردبیل در جشنواره شهیدرجایی، شرکت آب منطقه ای اردبیل رتبه اول این جشنواره را کسب کرد.

- با ارزیابی عملکرد سال 1399 دستگاههای اجرایی استان در جشنواره شهیدرجایی؛ شرکت آب منطقه ای اردبیل رتبه اول جشنواره شهید رجایی را کسب کرد ایسنا/اردبیل با ارزیابی عملکرد سال 1399 دستگاه های اجرایی استان اردبیل در جشنواره شهیدرجایی، شرکت آب منطقه ای اردبیل رتبه اول این جشنواره را کسب کرد.

در مراسم اعلام نتایج ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان اردبیل (جشنواره شهید رجایی) با حضور استاندار اردبیل و مدیران کل استانی، شرکت آب منطقه ای استان اردبیل در مجموع با کسب هزار و 874 امتیاز این رتبه را از آن خود کرد.

شرکت آب منطقه ای در شاخص های عمومی 874 امتیاز و در شاخص های اختصاصی هزار امتیاز به دست آورده و در ارزیابی عملکرد سال 1399 در بین 51 دستگاه اجرایی ارزیابی شده، توانست رتبه اول را در بین دستگاه های زیربنایی و توسعه زیرساخت ها دریافت کند و به عنوان دستگاه برتر استانی معرفی شد.

رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان اردبیل نیز در این آیین با بیان اینکه کسب عنوان و رتبه اول در ارزیابی عملکرد دستگاه.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت آب منطقه ای اردبیل رتبه اول جشنواره شهید رجایی را کسب کرد

شرکت آب منطقه ای اردبیل رتبه اول جشنواره شهید رجایی را کسب کرد