مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 07:502021-09-27سياسي

مراسم جاماندگان از اربعین حسینی برگزار شد


مراسم جاماندگان از اربعین حسینی پس از برگزار نشدن یک ساله این مراسم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی از میدان امام حسین(ع) به سمت حرم عبدالعظیم الحسنی(ع) برگزار شد.

- مراسم جاماندگان از اربعین حسینی پس از برگزار نشدن یک ساله این مراسم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی از میدان امام حسین(ع) به سمت حرم عبدالعظیم الحسنی(ع) برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از ساعات اولیه صبح امروز دوشنبه(5مهرماه) همزمان با اربعین حسینی مراسم جاماندگان اربعین با رعایت پروتکل های بهداشتی و به شکل محدود از میدان امام حسین(ع) به سمت حرم شاه عبدالعظیم الحسنی(ع) برگزار شد.

این مراسم چندسالی است که با حضور عاشقان و دلدادگان اهل بیت(ع) به نیابت پیاده روی نجف تا کربلا در نقاط مختلف تهران برگزار می شود، سال گذشته این مراسم به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار نشد اما امسال مردم به صورت خودجوش و با رعایت پروتکل های بهداشتی این مراسم را برگزار کردند.

در این مراسم موکب های عزاداری برپا شد و در آنها از عاشقان اهل بیت(ع) پذیرایی می شود، همچنین در برخی از موکب ها شرایطی فراهم شده است که مشتاقان امام حسین(ع) بتوانند تست کرونا انجام داده و واکسن نیز دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم جاماندگان از اربعین حسینی برگزار شد

مراسم جاماندگان از اربعین حسینی برگزار شد