مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 07:452021-09-27سياسي

علی لندی یاد 36 هزار شهید دانش آموز را زنده کرد


شهید علی لندی یاد و نام شهید فهمیده و 36 هزار دانش آموز شهید را زنده کرد و نشان داد که دانش آموزان نظام جمهوری اسلامی، - ایسنا/خوزستان سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: شهید علی لندی یاد و نام شهید فهمیده و 36 هزار دانش آموز شهید را زنده کرد و نشان داد که دانش آموزان نظام جمهوری اسلامی، همچنان تداوم دهنده راه شهیدان بزرگی مثل شهید فهمیده هستند.

علیرضا کاظمی امروز (5 مهر) در بدو ورود به اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خیلی خوشحالم که در روز اربعین حسینی این افتخار نصیبم شد که به نمایندگی از جامعه فرهنگیان کشور و دانش آموزان، اعضا هیات دولت و رییس جمهور، در استان خوزستان حضور پیدا کنم و پیام تسلیت و تبریک آن ها را به خانواده پر افتخار دانش آموز شهید علی لندی به آن ها تقدیم کنم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: مهم ترین ماموریت نهاد تعلیم و تربیت، انتقال فرهنگ و ارزش های یک ملت به نسل بعد است.

امروز بالاترین شاخصه های یک فرهنگ را در یک دانش آموز قهرمان کوچک اما بزرگ می بینیم که دلاورمردی های استان خوزستان را زنده کرد.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: شهید علی لندی یاد و نام شهید فهمیده و 36 هزار دانش آموز شهید را زنده کرد و نشان داد که دانش آموزان نظام جمهوری اسلامی، همچنان تداوم دهنده راه شهیدان بزرگی مثل شهید فهمیده هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی لندی یاد 36 هزار شهید دانش آموز را زنده کرد

علی لندی یاد 36 هزار شهید دانش آموز را زنده کرد