مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 07:402021-09-27بين الملل

سفر بیش از 80 هزار زائر ایرانی به عراق


همچنین برای اطلاع رسانی مناسب به زائران و آگاهی بیشتر در خصوص مبدا و مقصد اتوبوس ها از ظرفیت های سازمان حج و زیارت و واحد امداد و راهنمایان زائر بیشتر بهره خواهیم گرفت.

- رییس سازمان حج و زیارت گفت : بر اساس برآوردها بیش از 80 هزار زائر ایرانی برای شرکت در مراسم اربعین حسینی وارد خاک عراق شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز دوشنبه ایرنا از سازمان حج و زیارت؛ علیرضا رشیدیان در دیدار با سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلای معلی افزود: تا روز سه شنبه اوج ورود زائران به کشور عراق است و پس از آن شاهد روند بازگشت این زوار خواهیم بود.

وی ضمن قدردانی از تلاش های دست اندرکاران وزارت امور خارجه در عراق با تشریح اقدامات انجام شده برای زائران اربعین حسینی افزود: امسال دولت عراق موضوع تعداد پذیرش زوار را بسیار دیراعلام کرد و حتی بعد از اعلام سهمیه نیز روند صدور ویزا با تاخیر آغاز شد و به دلیل همین محدودیت زمانی، اقدامات اعم از پیگیری ها، هماهنگی ها و برنامه ریزی های مربوط به ثبت نام و اعزام زوار اربعین با فشردگی بسیار انجام شد.

رییس سازمان حج و زیارت همچنین به تاخیر در هماهنگی ها و اعزام کامیون ها نیز اشاره کرد و گفت: این شرایط موجب شد تا روند امور و اجرای برنامه های سنگین اجرایی در یک بازه زمانی اندک انجام گیرد و در این میان برخی مشکلات ایجاد شده در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر بیش از 80 هزار زائر ایرانی به عراق

سفر بیش از 80 هزار زائر ایرانی به عراق