مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 07:302021-09-27سياسي

سرلشکر موسوی: مهمترین رسالت و ماموریت جوانان مقابله با تهدیدات نرم و فرهنگی است


فرمانده کل ارتش با تاکید بر این که روحانیون، نقش بی بدیلی را در کشور ایفا کردند، گفت: مهمترین رسالت و ماموریت جوانان مقابله با تهدیدات نرم و فرهنگی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، امیر سرلشکر سید تاکید و پاسخ گویی به شبهات جوانان را از آن عزیزان مطالبه می کنند.

وی با اشاره به اینکه کشور ما یک کشور جوان است گفت: مقام معظم رهبری همواره بر اهمیت توجه به جوانان و نقش بالای این عزیزان در رشد و تعالی انقلاب اسلامی تاکید دارند و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نیز مخاطب اصلی اش همین جوانان است.

سرلشکر موسوی با تاکید بر اهمیت آگاهی از تاریخ گفت: برای تربیت افراد بزرگ باید گذشته را به درستی شناخت و از تجربه ها درس گرفت و اگر از تاریخ غفلت شود دروغ ها به جای حقیقت خواهند نشست و آینده تحت تاثیر تهدیدات نا شناخته قرار خواهد گرفت.

وی شناخت ظرفیت های عظیم کشور را یکی دیگر از موضوعات مهم دانست و گفت: آمار و ارقام گویای ظرفیت های عظیم کشور است و بر اساس همین آمار در بسیاری از حوزه ها و منابع، ما مقام اول را در جهان داریم و با این ظرفیت های عظیم می شود کارهای بسیار بزرگی انجام داد.

فرمانده کل ارتش انگیزه و همت را یکی از ابزار تحقق اهداف بزرگ دانست و گفت: انگیزه و همت می تواند موجب تحقق اهداف بزرگ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر موسوی: مهمترین رسالت و ماموریت جوانان مقابله با تهدیدات نرم و فرهنگی است

سرلشکر موسوی: مهمترین رسالت و ماموریت جوانان مقابله با تهدیدات نرم و فرهنگی است