مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 07:252021-09-27سياسي

تکرار دلنشین حال و هوای اربعین در مازندران


به گفته بسیاری از عاشقان امام حسین(ع)، اربعین امسال، برای آنها، حال و هوای دیگری دارد، آنها می گویند اگرچه در سال گذشته، به دلیل شیوع کرونا، - ایسنا/مازندران به گفته بسیاری از عاشقان امام حسین(ع)، اربعین امسال، برای آنها، حال و هوای دیگری دارد، آنها می گویند "اگرچه در سال گذشته، به دلیل شیوع کرونا، توفیق حضور در اربعین را نداشتند، اما امسال با تمهیدات صورت گرفته، به معنای واقعی کلمه از جاماندگان هستند و این موضوع آنها را بسیار اذیت می کند.

با این وجود، جاماندگان اربعین حسینی، همانند سال های گذشته و با برنامه ریزی بهتر، امسال نیز، با راه اندازی مواکب اربعینی در شهرستان های مازندران، یاد و خاطر روزهای حضور در همایش میلیونی پیاده روی اربعین را زنده نگه می دارند و با اطعام دهی به مردم، این روز بزرگ را گرامی می دارند.

سمانه سراج از فعالان فرهنگی شهرستان فریدونکنار در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه امسال نیز همانند سال گذشته، توفیق حضور در مراسم اربعین را نداشتیم، گفت: تلاش کردیم با راه اندازی موکب فرهنگی، گامی کوچک در حفظ شعائر اسلامی و همایش اربعین برداریم.

وی با بیان اینکه تعظیم شعائر اربعین، بر همه شیعیان ضروری است، گفت: در موکب فرهنگی، که در شهرستان فریدونکنار به راه انداختیم، همزمان در خصوص اربعین و دفاع مقدس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکرار دلنشین حال و هوای اربعین در مازندران

تکرار دلنشین حال و هوای اربعین در مازندران