مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 07:152021-09-27سياسي

برگزاری یادواره 31 شهید بخش دیشموک+تصاویر


یاد و خاطره 31 شهید بخش دیشموک با حضور مسوولان با رعایت پروتکل های بهداشتی در مصلی شهر دیشموک در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دیشموک، با حضور مسئولان استانی، شهرستانی و شورای اداری بخش از طرف حوزه مقاومت بسیج دیشموک به مناسبت هفته دفاع مقدس یاد و خاطره 31 شهید گرانقدر بخش دیشموک در مصلای شهر برگزار شد.

این یادواره که با حضور پررنگ مردم، خانواده های شهدا و مسوولان با رعایت پروتکل های بهداشتی و حضور پررنگ پرسنل سپاه ناحیه دهدشت مخصوصا سرهنگ محقق زاده که نشان از ارادت این پرسنل و مردم به شهدای گرانقدر بود برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ سخنران این نشست سردار حکمتیان فرمانده تیپ 48 فتح  استان کهگیلویه و بویراحمد بود وی با بیان اینکه نقش شهدا در پیروزی 8 سال دفاع مقدس باید به نسل جوان بازگو شود اظهار کرد: اندیشه های بلند حضرت امام خمینی(ره) در پرتو عنصر شجاعت و استقامت معادلات سیاسی جهان را برهم زد و قطار انقلاب را به حرکت در آورد.

فرمانده تیپ 48 فتح خاطرنشان کرد: این انقلاب اسلامی به گفته امام امت زمینه ساز ظهور حضرت حجت است.

وی با بیان اینکه از همان اوایل دشمنان اسلام به دنبال دسیسه علیه نظام و انقلاب بودند عنوان کرد: شعار ملت ما از همان اول استقلال آزادی جمهوری اسلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری یادواره 31 شهید بخش دیشموک+تصاویر

برگزاری یادواره 31 شهید بخش دیشموک+تصاویر