مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 07:052021-09-27سياسي

پویش نذر خون در هرمزگان/دریافت کنندگان واکسن کرونا محدودیتی ندارند


هرمزگانی ها می توانند در روز اربعین حسینی با شرکت در پویش نذر خون به کمک در رفع کمبود ذخایر خونی استان کمک کنند.

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل انتقال خون هرمزگان گفت: هرمزگانی ها می توانند در روز اربعین حسینی با شرکت در پویش نذر خون به کمک در رفع کمبود ذخایر خونی استان کمک کنند.

ایمان زارعی صبح امروز (پنجم مهرماه) در جمع خبرنگاران، افزود: 8 پایگاه ثابت و سیار انتقال خون استان در روز اربعین حسینی آماده خونگیری از عزاداران هستند.

وی در خصوص فعالیت پایگاه های انتقال خون امروز 5 مهرماه گخاطرنشان کرد: مرکز انتقال خون بندرعباس 16 تا 20 در حد فاصل چهار راه مرادی به سمت فلکه برق و پایگاه سرخون 9 تا 13 آماده خونگیری از شهروندان است.

مدیر کل انتقال خون هرمزگان ادامه داد: ساعت کار مرکز انتقال خون میناب و روستای کلیبی 9 تا 13، مرکز انتقال خون قشم 17 تا 20:30 ، مرکز انتقال خون بندرلنگه و پایگاه سیار در شهرک امام محمد باقر 9 تا 13 آماده دریافت خون از مراجعه کنندگان هستند.

زارعی با اشاره به اینکه در کیش نیز تیم سیار مستقر در کلینیک امام علی (ع) در دو نوبت صبح 9 تا 13 و عصر 17 تا 20 فعال است، عنوان کرد: در تمامی مراکز انتقال خون تمامی نکات بهداشتی سر سختانه اعمال می شود و بهبود یافتگان کرونا می توانند یک ماه از بهبودی کامل نسبت به اهدای خون اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش نذر خون در هرمزگان/دریافت کنندگان واکسن کرونا محدودیتی ندارند

پویش نذر خون در هرمزگان/دریافت کنندگان واکسن کرونا محدودیتی ندارند